Bir gün çıkıp Şair Yusuf öldü derler;
Bu yalan dünya da ne bir isteği;
Nede bir sevdiği oldu derler...
Sadece arada bir şakaya;
Bir amansız espiriye güldü;
Diğer taraflarda hep ciddi oldu derler...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




"ŞÜPHESİZ Kİ BİZ, HANGİNİZ DAHA GÜZEL AMELLER YAPACAK BAKIP GÖRELİM VE KENDİNİZE DE GÖSTERELİM DİYE, ÖLÜMÜ VE HAYATI (ÖLÜMDEN SONRAKİ DİRİLİŞİ) YARATTIK." -Ayet-i kerime meali-
"EĞER HAYATINIZIN ZEVKİNİ VE LEZZETİNİ İSTERSENİZ Kİ -İSTEMEK İNSANİYETİN MUKTEZASIDIR- HAYATINIZI İMAN İLE HAYATLANDIRIN VE FARZ İBADETLERİNİZİ HAKKIYLA İFA EDEREK ZİYNETLENDİRİN VE DE GÜNAHLARDAN KAÇARAK MUHAFAZA EDİNİZ VESSELAM." - Kelam-ı kibar-
Hayırlı sınavlar olsun şair bey.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta