Henüz her şey bomboş/
bir de ortalığın ortası sessizdi..
Hâsılıkelâm kıskıvraktı karanlık.
Zaman gözsüz olduğu sırada;
Kendinden önceki zamana bakındı.
Önce esirler esir alınmış/
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Duygu yüklü şiirinizi
beğeni ile okudum
Çok çok teşekkürler hocam var olunuz
sahifeme şeref verdiniz. Ellerinize
ve yüreğinize sağlık...
Saygılarımla sayın Kaplan
Bilmem ki bu şiire nasıl yorum yazılır. çok güzel kelamına kalemine maşaallah diyeyim üstadım.
''Fani dünyadaki terazinin ayarını bozsalar da
Mizan terazizi hep doğruyu tartacaktır.
Kamera kayıtlarını silerler belki de.
Gözsüz her şeyi gören bir BASİR vardır.
SELAM VE MUHABBETLE
Çok çok teşekkürler hocam var olunuz
sahifeme şeref verdiniz. Ellerinize
ve yüreğinize sağlık...
Saygılarımla sayın Kaplan
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta