Kendime her döndüğümde soruyorum;
üzüldün ağladın olmadı
sevindin,bazen de güldün
en başa döndün,olmadı yine..
Hayat sorgusunda yoruldun işte
olmadı,acıyı tattın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ol(a) madı..demiştim bu yüzden
sanırım yanlış anlaşılmışım,ben tşk ediyorum sevgimle dost
feyza hanım çok güzel yürekten ciğerden gelen nağmeler buna diyecek yok ancak sebepsiz aşklar yaşanmazki...yeni baharlara yani yeni aşklara mendil açmanız çok güzel....kutlarım..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta