Şu üç günlük dünya da,mutlulukdur dileğim
Gönlümce yaşayıp da,huzur ile öleyim.
Hayallerim sınırsız,kıpır kıpır yüreğim
Başka birşey istemem,yanlız bana yeter ol.
Vereceğin sevgini gözlerinde göreyim
Acıları unutup,derinlere gömeyim.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




OL malı tebrikler dost
Yürek dolusu bir şiir..
Kaleminiz daim olsun, kutluyorum.
kalemine sağlık üstat..sevgiler.
Olması gereken ''OL'' lar. ve... istenmese de olmaz :))
kalemine, yüreğine sağlık Adaşım.
selamlarımla.
Olsun be sair istemeyenin gozu ciksin ....guzel siire ve size tebrikler
Ol demekle olmuyor işte ...
Güzel çalışmanızı kutluyorum, yüreğinize sağlık ....
kutlrım çok güzel içten duygular var şiirde
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta