“Oku! “dedi Cebrail, hırada muhammede!
“halk edenin adıyla”dedi; ”İKRA”Ahmede!
“Oku seni yaratan, o halıkın adıyla”
Şu insanı “alaktan”var edenin yâdıyla!
“Oku rabbin ekremdir, ondan her tür ikramlar! ”
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Helal sana üstadım.Bu ne kelime dağarcığı bu ne kelime hazinesi.Sizde ilhamın yanısıra bilgi maneviyat hissiyat hes şey var.Allah her daim aynı iz üzere devam etmenizi nasip etsin.Bu güzel şiiri yazan siz şarime sevgi ve selamları göndermeyi bir borç bilirim.ŞAHMATI
Kâinatı rasat et, oku hakkın adıyla!
Gör âlemde esmayı, tefekküri tadıyla!.....
Tebrikler şairim...Allah senden razı olsun..Bu gün okumuş olduğum en güzel şiir..Bu muhteşem şiire vede sana tebrikler ve alkışlardan başka ne denilebilir..İlk tam puanı vermenin bahtiyarlığıyla kardeşime selamlarımıda yolluyorum...Allaha emanet ol...yunus karaçöp
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta