Bir gün adamın birine sormuşlar:
"Düşman olmak mı daha iyi, yoksa düşman edinmek mi? "diye
Adam: "Her dostluğun düşmanca bir öğüdü- her düşmanın da dostça bir öldürüşü vardır." demiş.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İki kötü seçeneği 'İYİ' olarak insanın önüne koymak yanlış, bir kere. Hele verilen nasihat ise uçuk derecede tutarsız.!!! Gene de düşünür olmuş olduğunuz için tebrik ve teşekkürler.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta