Önlüğümü giydim koştum sana
Gözümde sen öğretmen ANA- BABA
Rüzgâr gibi yolumu açtın
Elimden tuttun sarıldın bana
Temizlikte bir rehbersin
Melekler kadar güzelsin
Eğitirken sevgi ile
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Öğretmenlik mesleğinin kutsallığını çok güzel anlatmışsınız.Öğretmelerimi düşünüp duygulandım,sizin ve güzel öğretmenlerimizin yüreğine sağlık
Öğretmenlik mesleğinin kutsallığını çok güzel anlatmışsınız.Öğretmelerimi düşünüp duygulandım,sizin ve güzel öğretmenlerimizin yüreğine sağlık
Gönlümde ayrı bir yerde tuttuğum iki meslek vardır. Biri hemşirelik, diğeri öğretmenlik. Şiirinizi yürekten kutlarım...
şiirin çok güzel ..
çok başarılı
şiire kendine has
öz güveniyle kalpleri feth ediyor
hatırlardan uzun süre silinmiyecek
bir paylaşım kutlarım yürekten
salim erben
Yüregine saglık dostt,bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olamasak bile,ilimsiz yolun sonunun karanlık oldugunu biliyoruz.
Sevgin daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta