Bir yolun başındasın, en güzel, en ideal
Bu kutsal yolculuğa ne olur beni de al...
O ki bir öğrenciyim henüz yedi yaşında
Bir elimde tebeşir, kara tahta başında
Yüreğimde bilime karşı candan bir uyum
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




kutlarım emeğinize yüreğinize sağlık.
Anlamlı bir şiirdi beğeni ile okudum saygılar
sevğiyle yapılınca taçlanan kutsal bir meslek yüreğinize sağlık.
Bu şiir bana da çok sevdiğim rahmetli ilkokul öğretmenimi hatırlattı. Onların hakkını ödeyemeyiz ama böyle güzel şiirler yazarsak, ruhları şad olur ve inşallah haklarını da helâl ederler. Sağolun..tebrikler şairlerin ustası ağabeyimiz.
Sevgiler, saygılar size Ankara' dan...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta