Mektubunu okudum gözlerim dolmuş
Gurbetlik çekmesi meğer ne zormuş
İçimde yanan alevli kormuş
Birgün olur biter askerlik oğul
Oğlum sen küçüktün ninniler yaptım
Seni kucaklayıp şevkatle öptüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hayırlı tezkereler dilerim...tebrikler..
Onlar şefkat pınarıdır...
Onlar doğurur, büyütür,
Saçlarını süpürge eder...
Onların bebeğiyiz,
Yaşımız kaç olsa da...
Sıcaktır her zaman
Annelerin kucağı,
Yaşımız kaç olsa da kardaş......
Çok duygulandım...
Nezahat Teyzem'in ellerinden ve yanaklarından benim için öp.
Ona benim için sarıl Kardaş...
Kadir Tozlu
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta