.....Neydi o kırıp döken...
.....Neydi o savuran...
.....Neydi o kıyım...
.....Neydi o talan...
.....Neydi o beni bensiz bırakan
............o kadar zaman...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




ne hoş bir anlatım...on puan
Evet o aşkın ta kendisi.Tebrikler...
Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize sağlık
Saygılar kaleminize
Yeni yılın kutlu olsun, nice mutlu yıllara...'
Karamanlı Aşık Çağlari
Değerşi Şair Muammer Erturan Dostum
Geçirdiğiniz rahatsızlık sonucu ameliyat olduğunuzu geç de olsa duydum. Size ulaşmak için aradım. Siz yoğun bakımdaymışsınız. Kızınız telefonda Gata'ya ziyaretçi alınmadığını söyledi.
Acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun.
Sizi özledik.
Bizi çok bekletmeden gel.
Selamlar
İsmail Aydoğmuş
şair
zannedersem öyle bir şey .... aşk.....
tebrikler....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta