İnanki özlemiyor bu yürek artık seni.
Düşlemiyor düşünmüyor geçmiş günleri.
Ağlamıyor ağlatmıyor kaderini.
İnan ki yaşamıyor içimde sevgimin seli.
Yaşamakmı, peki neden?
Böyle sevgisiz böyle zalim,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




'İnanki özlemiyor bu yürek artık seni.
Düşlemiyor düşünmüyor geçmiş günleri.
Ağlamıyor ağlatmıyor kaderini.
İnan ki yaşamıyor içimde sevgimin seli. '
//
Sevgili Emre kardeşim
yüzlerimize inen tokatların acısı mutlaka geçer,ama dillerin acısı yüreklerde kalır,,dizelerin çok hüzün verici de olsa içindeki sevgiyi atacağını sanmıyorum,sana herşeyin gönlünce olacağı bir yaşam diliyorum.sevgiler...
Ama tokat unutulmamış sevgili kardeşim. Tebrikler, sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta