bir gün gelir içinde duyarsan aşkı,
bırak ne yaşanacaksa yaşansın umutla
yaş maş para mara olmazları silinmiş
öyleki; o, sadece o…..
gözlerinin derinlerinde gör kendini menfaatsiz
bir an,bir saat, zaman sonsuzluklarda kaybolsun
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




O Sadece O..
Olumune guven duy.sonu ne olursa olsun
Kaprisleri,yanlislari hatirla,kendine say
Onu sen,seni o kabul et
Oldugun gibi,oldugu gibi sev.
Kopm a,kacma,aldatma.yalansiz.sahtesiz
Onu yasamanin merkezi,yap uydusu sen olan
Oyleki,o sadece,o
Temennilerim dilerim ayni duygulari sizde yasarsiniz..Cok hos cok guzel bir seslenis,kutlarim guclu kaleminizi.sevgi dolu yureginizi..
Selam saygi sevgilerimle
tebrikler hemşerim güzel şiir için
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta