Kesik kesik uğuldarken rüzgarın son ıslığı
Korkuyu ve yalnızlığı
İlk defa o gece içime saldı
Saçları karanlıktan ürken çocuktu
Sırılsıklamdı yapayalnızdı
Ellerim o kara gözleri gibi
O gece boşlukta asılı kaldı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




takdiri ilahi olaylarin yasattigi acilarinda yine takdiri ilahindir gönülden kutluyorum tebrikler saygilar
bir çığlık ki...kendini kaybetmiş bir çocuğun yarasında...gelde o yaralara sarılıp ağlama
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta