İçim içime sığmıyordu o gün
Ne güzel bir duyguydu
Bir daha inan yaşayamadım!
Seni son göreceğim zamanı
Beklerken
Kitap okumaya dalmışım
Merhaba dedin
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tşk ederim efendim. Yalnız şöyle bir durum var bu şiiri 2005 yılında eklemişim şuan yazdıklarımla karşılaştırdığım zaman gerçekten hafif kaldığını hissettim. Zaman beni de değiştirdi sanırım :) Yeni yazdıklarımı ekleyeceğim yorumlarınız beni onurlandıracaktır. Şimdiden tşk ederim.
Şiirinizi okumak benim için bir zevkti şiir yürekli dost, dilerim gönül pınarınız hep çağlasın. Tam puan , Bilal Esen
Acıydı ve güzeldi dilinize yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta