Yoksullukta açar duygularım.
Bomboş avuçlarımda gezinir,
duygularımın acısı.
Yumruğum sıkılır sonra.
O an,
dünyayı yıkasım gelir..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bazen uzaklarda gülümsiyen gözlerin
donuklaşır,maviliklere asılır kalır.
Gördükçe ellerimin tutmazlığını,
kısa kalan kollarımı gördükçe,
yağmurlar yağar,bardaktan boşanırcasına.
O an,
ağlıyasım gelir..
...ağlamak rahatlatır gerektiğinde ağlamasını bilmek gerek ...şiirinizi tebrik ederim...Mehmet Karlı
'Gördükçe ellerimin tutmazlığını,
kısa kalan kollarımı gördükçe,
yağmurlar yağar,bardaktan boşanırcasına.
O an,
ağlıyasım gelir.. '
Hasrete yüklenen hüzün vardı şiirde..
Etkili dizeler..
kutlarımşaieri..
sevgilerle...
açmazlara ve çıkmazlara uğramış gönül yolu ve çaresizliğin izleri var ..yüreğinize sağlık
Tebrikler efendim.,çok güzeldi
Kaleminize sağlık.
Tebrikler efendim.,çok güzeldi
Kaleminize sağlık.
güzeldi....tebrikler ayhan bey...sevgiler..
Bazen uzaklarda gülümsiyen gözlerin
donuklaşır,maviliklere asılır kalır.
Gördükçe ellerimin tutmazlığını,
kısa kalan kollarımı gördükçe,
yağmurlar yağar,bardaktan boşanırcasına.
O an,
ağlıyasım gelir..
.............
Bitmeyen duygu...aşk...aşk...aşk
Bazen yıldızları tutmak ister yüreğim,
Gecenin karanlığına inat maviliklere dağılırım,
Akşam sefalarında açan çiçekler gibi..
O an,
Yaşadığıma inanırım..
diyesim geldi Değerli Dost.. İkinci tam puan benden gelsin..
Kutluyorum, Sevgi ve Saygımla..
Akasya çiçeği kokusudur özlemler.
Yaban çiçeği güzelliğindedir hayallerim.
Duyguların sarhoşluğu gezinir bir an üstümde.
Sonra, açmazlara çarparım.
O an,
doğduğuma yanarım..
Duygular o kadar güzel akmiski misaralarinizda tam bir ırmak olusmus Yüreginizi ve kaleminizi kutluyorum...Saygilar...Türkan DİNÇER
Gökyüzü ağlar ben ağlarım... Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta