alacakaranlık bahçemde
simsiyah ağaçlar büyüttüm sana
öfkemi akıttım dallarına
hadi kes dağıt parçala..!
boyansın kanımla kızıla dünya
eğilsin önümde nefretin efendisi
kalmasın kötülük..!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bitmemeli, son dem de olsa umutların peşine düşmeli...
...şiirin içindeki anlam oldukça güzel ama içinizdeki öfke... alacakaranlık bile olsa... umudu yani yeşili büyütmek, yaşamın içinde olmak... işte bana göre en mükemmeli bu... ama şiir güzel... tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta