Sevgiye koydum
Yok ettin.
Aşka koydum,
Bitirdin.
Yaşama koydum,
Erittin.
Bilemiyorum seni
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne kadar da güzel anlatmışsınız, ah bu noktalar hep bitiştir, hep son, ne diyelim o zaman bol bol virgüller dileyelim de çoğalsın aşk, baki kalsın ömürde.
Bitmiş olguların sonuna tekabül ediyor ya,ya da bitirilmesi gerekenlerin...Öncesi de zor,sonrası da zor bir işaret yani,diyerek saygılar sunuyorum...
Sevgili hocam,
HER YAĞMUR ERTESİ isimli şiir kitabınızı aldım.Sizi kutluyorum.Bunca güzel emek ürünü bir arada okuyucu ile buluştu ne güzel.Bu güzel çalışmalarınızın devamını diliyorum.
Saygı,sevgi ve selamlarımla.
Nokta demiş şiir.Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta