Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Niye? ...
Sevmek varsa
özümüzde,
Peki,
Birbirimizi özlemek
Niye? ...
....biz sevdiğimizi öldürürüz.
sonra da özleriz..
...
bir muammayız biz..şairim.
..
saygılar
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta