Ne söylesem,bir cevabın
Var
Ne zaman ciddileşeceksin
Bekliyorum.....16.2.2013
Mutlumuydun giderken,son halini hatırlıyorumda
Bakarken gözlerime,sevgi ile.....
Yardım et der gibiydin,bırakma beni...
Ben döndükçe etrafında,hareketsizleşmişti vücudun..
Sadece gözlerinle takip ediyordun,sessizce.
Ne yapsak,çare olamadık,ne ben başarabildim
Yıldızlar,hep gökyüzündemidir
Benimki ise gönlümün içinde
Sevenler bilirler ki,gökyüzünde
Her kesin bir yıldızı parlar.
Ben yıldızımı bırakamam ki
Gözleridir sevgilinin
En doğruyu söyleyen
Mecnundur,aşkın en güzelini
Leylası ile yaşayan
Artık değişti bakış açım,bazı olmazsa
Olmazlarımı
Çıkaracağım hayatımdan.Önce..önce
İnce düşünen,kimseyi kırmamak adına
Çarpan
Ama anlaşılamadığı için her an kırılan
Sen en sevdiğimdin
Değer verdiğim
Kırmaktan,üzmekten
Hep korktuğum
Değmezmiş aslında
Bilemedim.
Bir gün olur da,gelecek olursan
Sakın unutma, kilitli kapılar
Yaradandan başkasına.
Kendine başka yürek ara....................20.5.2013....20.57
Cam kenarı değil,can kenarı derler ya
İşte can kenarına alınanlar,zaman gelir
Yar kenarında,kuş uçmaz,kervan geçmez
Baykuşların yuva yaptığı
Uçurumda bırakırlar................27.2.2013
Yaz günleri bu kadar mı
Soğuk olur
İliklerime kadar üşümekteyim
Hissedemiyorum güneşin
Sıcaklığını..
Hayret,can bedenden
Küsüp ayrılmak kolay da
Çıkmıyorsa yürekten
Çok zor gelir insan'a




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK