Kabadayı bilirler bizi,
Bizim olanı aradığımızdan.
Tutunamayız un ederler,
Savrulup tozduğumuz ondan.
Öfke oluruz sert dururlar.
Kenardan köşeden tadımlık,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kabadayı bilirler bizi,
Bizim olanı aradığımızdan.
Tutunamayız un ederler,
Savrulup tozduğumuz ondan.
Öfke oluruz sert dururlar.
Kenardan köşeden tadımlık,
Sakalımıza tarak vururlar.
Serabı duyumsayıp, karıştığımızdan.
Göz oluruz, kaş çizerler.
Söz oluruz, nutuk düzerler.
El oluruz, fal çözerler.
Açılmadan, soluşumuz ondan.
Sıkıntımızı, terleriz, serin verirler.
Göğüs gereriz, onur, yemin verirler.
Sırtımızı peyleriz, yumuş verirler.
Birilerini sırtlanmayı ödev sinmemiz ondan.
Naz ederiz, usanç sezerler.
Naz ederler, ilence bezerler.
Kaz oluruz, tava gezerler,
Haşlanıp, soyulduğumuz ondan.
Bağımız, bahçemiz, dikenimiz var.
Sevgiye, neşeye, ürkenimiz var.
Gecikilmiş, gerekliliğe, erkenim iz var.
Biçeme takılıp, oyalanmamız ondan.
Edimlerimizle takışırız salamura yaparlar.
Edimsizliklerini, konum-düzey, duygusuyla kaparlar.
Avuçlattığımız gücümüzle hınçlı bakarlar.
Açmazlara yalpalayıp, sakındığımız ondan...
ÇOK GÜZELDİ BAYRAM BEY. TEBRİK EDİYORUM. SAYGILAR...
Doğrularla kurulan bir çalışma. Kutluyorum.
beğeniyle okudum...
tebrik sevgi ve seygıyla..
Şiir tekniği açısından kendini hemen belli eden MUHTEŞEM bir şiir olmuş.
Sevgili Hemşehrin ve Kardeşim Sayın: Bayram Kaya
Çok güzel bir şiir olmuş. Şiirine İlk tam puan Tekirdağ'dan geliyor.
Beğenerek ve saygı duyarak Şiirinizi okudum.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim.
Hürmet ve sevgilerimi getirdim sayfanıza ... Lütfen kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta