Geçenlerde Mevlanayı ziyarete gittim
Çalan harika bir ney sesi işittim
Götürdü beni başka bir boyuta
Sanki cennetteki o güzel konuta
O zat ne muhteşem sözler söylemiş
İnsanlığı hep sevgiye, kardeşliğe davet etmiş
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




O Ney sesiyle hiç dalıpta düşündünmü?
Kendinden geçip titreyip üşüdünmü?
Huşu içinde gözlerinden yaşlar aktımı?
O haz ve zevki kalbin tatdımı?
Muhteşem...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta