Ney/di derman! /?
A/yar yoksunu kelam
S/us ki k/ansın
Y/ansın y/alan! ! !
17.10.05
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




demek ki baştan sayarsak bu ondokuzuncu şiir olmuş..
şiirlerin hepsi eski zaman el sanatlarını andırıyor;taş işçiliği mi desem,kakmacılık sanatı mı yoksa rüyada görülen ebruların sabah suya işlenmesi mi?
ama bu şiir ençok çocuklarımın bana zorla seyrettirdiği matrix filmine benziyor:)
rubi küpü gibi çevir çevir oku..
açılımlı yazsanız upuzun bir şiir..sanki parantezleri açılmış,sadeleştirilmiş bir matematiksel özdeşlik formülü..
bulmaca dolu bu şiirde ikinci dizede bir de Ğ harfi aradı gözlerim:)
A/ğ/yar yoksunu kelam..
hani şairin yazmaya başladığı, okuyanın yazmaya devam ettiği türden bir şiir..
tebriklerimle
eskilerin müzeyyen sanat dedikleri bu olsa zahir
Güzel kutlarım.
siz işte busunuz tebrikler:)))))))))))))))))))
Çok güzel bir kısa şiir örneği...bence sanatın en zor olanı...
hiç bir safrası yok...
arınık ,duru ve etkili.
tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta