Sefalar sürerde tırmanır hep zirveye,
Gonca güller kurur, yok olur düşerim diplere
Uykum daralır, bir of çekerim, bin ohh kadar,
Tutkular ilişir kalır, biçare sevdam aldanır.
Umutlar, titrek saçların telinde saklanır
Sabredemem, dayanamam, sızlanırım ve haykırırım...
Ve en derin nefesimle, en hüzzam sesimle bağırırım;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ne güzel yazmışsın dost ağzına yüreğine sağlık saygılar büyük şaire
yüreğinize sağlık çok güzel olmuş dilerim yazdığınız kişi kıymetinizi bilir herkese nasip etsin böyle güzel bir sevgiyi
merhaba gönül dostu.. o kadar güzel dizelerki, o kadar temiz duygular ki, içimden Neslicanın olmak geldi ne şanslıdır kimbilir Neslicanın, yüreğine sağlık. sevgilerle...
'İyi ki varsın canım,
Seni çok seviyorum Neslicanım...'
ne kadar hoş dizeler
yüreğine sağlık.
Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta