Gariban keyifli bir dünyadayım.
Uzatsamda elimi dokunamam en yakınımdakine..
Gölgeler düşer üzerine,
Tuttuğumu sanırım
Ama hiçbirşey kalmamıştır elimde...
Hayat bu,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'umutsuzluğun umudundayım' diyen arkadaş sen kimsin? Benimde adım Alev ÖZYURT. Bayan mısın Erkek misin?
'Umutsuzluğun umudundayım' denir ya;
Öyle olmak lazım biryerde..
İşte ben tam ordayım;
Umutsuzluğun umudunda,
Gariban keyifli bir dünyada... Çok güzel olmuş yüreğinize sağlık :Bünyamin
Her şeyini kaybetsende yinede 'ben varım! ' diyebilmek.Bunu bağıra bağıra, içinden birşeyler kopup gitmeden söyleyebilmek.İşte hayatın en mutsuz yerinden dünyaya mutlu bir şekilde bakabilmek..
Gariban keyifli bir dünyadayım.
Uzatsamda elimi dokunamam en yakınımdakine..
Gölgeler düşer üzerine,
Tuttuğumu sanırım
Ama hiçbirşey kalmamıştır elimde...
çok güzel bir anlatım..elinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta