Neredesin
senden
hiç haber yok...
Ses yok,
soluk yok,
ılık bir nefesin dahi yok...
Yıkıldı gitti
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok içten yazılmış bir şiir keyifle okudum yüreğinize sağlık sayın şairim teprikler.
Ne olur gel de!
gel de koşa koşa,
şımartılmış bir çocuk gibi
coşa coşa gelirim...
yüreğine sağlık yüreğiniz dert görmesin kutlarım muhabbetle
buda benimki
Neredesin
Yar yolunu yol eyledim,
Canı sana kul eyledim,
Selam saldım, el eyledim,
Neredesin neredesin.
Mevsim mevsim bitti mevsim,
Erir beden, yiter cisim,
Dilimdeki tek bir isim,
Neredesin neredesin.
Baş uçumda kervan kıran
Hasret ile duman duman,
Canan sensiz durdu zaman,
Neredesin neredesin.
Şu ellerde kaldım naçar,
Sensiz gülüm, gül mü açar,
Can öz canım nasıl yaşar,
Neredesin neredesin.
BİLAL ÖZCAN
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta