Hakk'ı Pir Sultan ile dârda görmüşler eyvâh! ..
Hazeti İbrahim'le nârda görmüşler eyvâh! ..
Mısır'dan Filistin'e arkasında Firavun,
Hazreti Mûsâ'yla firârda görmüşler eyvâh! ..
Yûsuf ile atılmış... Bir yedi yıl zindana
Nesîmiyle boyanmış baştan ayağa kana...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sn. Şair Dost İnsan.....
Bu şiirinizi değerlendirmek istemedim.. işlediğiniz konu oldukça benim bilgi alanımın dışında, bu nedenle hata yaparım diye korktum..
Saygılarımla.
Oldukça başarılı. Deruni.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta