Ayrılık çeşmesi şimdi gözlerim
Durmadan hep akar sel gibi böyle
Özledim kokunu gökte ellerim
Aramaz mı insan nerdesin nerde
Her gece bağrıma hasretin çöker
Kırılır şişeler kadehler biter
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Özlemin ayyuka çıktığı gönül feryadının sesiydi şiir...
Kutluyorum Berkay Bey... Nicelerine Saygımla...
Dünya bir yana sen bir yanaydın bende
Bilir misin bu sevgi yaşıyor bedende
Can çıksa ruhum kalmasa bu boş bedende
Yine seni arayacak nerdesin nerdesin
Sevmeyen insan yaprak çiçek açmayan, meyve vermeyen dallar gibidir. Her zaman okuduğum
dok anlamlı şiirlerle uzun bir sağlık sorunundan sonra buluşmak bana en etkin ilaç gibi geldi. Teşekkürler Berkay Bey....+ +
Tebrikler
Berkay bey
kutluyor
ve
selamlıyorum
sizi.
Güzel bir eser ustam
Yine siiri okurken icimi bir hüzün bir efkar bulutu sarip sarmaladi..Nasil bir duygu yogunlugu,nasil bir kurgu..sanki bestesi icinde gizli o derece etkileyici cok güzel bir siir.Gönülden kutluyorum Berkay Kardesimi ve güzel siirini..Selam ve saygilarimla..++ant10
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta