Dün gece rüyamda,
Sensiz ve boş sokaklarda,
Elimdeki mumun ışığıyla,
Seni arıyorum nerdesin?
Bir an görür gibi olsamda,
Gerçek değil hayalmiş.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dün gece rüyamda,
Sensiz ve boş sokaklarda,
Elimdeki mumu ışığıyla,
Seni arıyorum nerdesin?
Bir an görür gibi olsamda,
Gerçek değil hayalmiş.
Anlamsız bir koşuşturmayla,
Seni arıyorum nerdesin?
Kan ter içinde uyandığımda,
Baş ucumda yanan mumun ışığıyla,
Boş sokaklara bakarak,
Hâla seni aradığımı farkettim nerdesin?
giden gitmiştir seviyorsa geri dönecektir sadece sabırla beklemek gerek saygıalrımla yıldırım şimşek
izin verme yoklugun ilkbaharlara kalmasın sinmesin üzerime sensizlik...nerdesin .....yüreginize saglık...tebrikler..saygılarımla....
Güzeldi....yüreğinize sağlık....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta