Yar sensiz kış oldu baharım yazım
Dertle çığ altında kaldım nerdesin
Bak seni kaybettim döverim dizim
Çıkmaz kör kuyuya daldım nerdesin
Bekledim yolunu bana gelmedin
Halim hep perişan bunu bilmedin
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




tebrik ederim çok güzel bir anlatım olmuş
Hocamın yüreği gene harika coşmuş dolay isiyle meyvesi de lezzetli olacak kutlarım 10 puan
Yürek özlemle perişan sesleniyor,harikulade bir anlatım duygulanmamak mümkün değil.Kutluyorum efendim,kaleminiz daim olsun.Saygımla
Zevkle okunacak bir şiir. Tebrikler. Mutlu yarınlar..
şiirler yazmıştım gözlerine
dualar okumuştum güzelliğine
yürüyüşüne duruşuna kurban olduğum
sensizlikden deli divane oldum nerdesin......@Sondefa
kutluyorum kaleminize yüreğinize sağlık şiir tadında kalın tam puan + antoloji diyor selamlıyorum sizi ve güzel şiirinizi..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta