NERDEN NERYE
Saat gecenin üçü ben hala ayaktayım,
Ne uzanır biçimde, ne de oturmaktayım,
Uyku girmez gözüme, hakka dayanmaktayım,
Yapılan haksızlığa la havle çekerekten
Arz edip ahvalimi göz yaşı dökerekten
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bizler de bu benzer ahvallerin içindeyiz İsmet bey kardeşim. Bu gibi halleri yaşamak imtihan gereğidir deyip biz de sizin gibi kah "LA HAVLE" çekiyoruz kah da "İNNALLAHE MAASSABİRİN" deyip dişimizi sıkıyoruz. Ha bir de onların ve cümle asilerin ıslahı için bol bol dua ediyoruz.
Hayırlı sınavlar kardeşim.
Çok teşekkür ediyorum cihat bey Allah razı olsun
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta