Mevsimlerim kışa döndü
Baharlarım yaz'ım nerde
Tellerinde nağme yüklü
Keman'larım, Saz'ım nerde.
Kalmadı hiç bir şey elimde
Çoğum gitti azım nerde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Diline yüreğine sağlık. Her şey gelip geçiyor. Aradığımız bir çok şey yüreğimizden başka bir yerde olamıyor.
Kimi doğar, kimi göçer.
Sultan Süleymanlar nerde?
Zaman hızla gelip geçer,
Zalim Firavunlar nerde?
Diline yüreğine sağlık.... Selam ve dua ile...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta