NERDE?
Tüm insanlığa.
Ne ara kaybettik benliğimizi
Biz ne ara kirlendik böyle
Nerde merhametimiz,vicdanimiz nerde?
Çıkar üzerine kurulu ilişkiler
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"İNSANİYET ANCAK İSLAMİYET İLE KAİM OLUR." kardeşim. Eğer dinimizi Kur'anın muhkem ayetlerine ve Resulullah-s.a.v-'in sahih sünnetlerine göre yaşamaz ve yaşadıklarımızı sair muhtaç ve müştaklara yaymaya çalışmazsak hem bu dünyamız hem de öbür alemimiz cehenneme döner.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta