Her bir basamağında acı yatan bir merdiven düşün bu gece..
Her adımda ruhlarımızın çığlık attığı,
Çıkmaya çalıştıkça ayaklarımızın en diplere battığı..
Yüzümü güneşe çeviremez oldum senin yüzünden…
Hem karanlık vurdu kelepçelerini yüreğime
Hem de zindan anons etti her gece ismimi fahişe bedenlere…
Nefsine bir sor bakalım daha ne kadar et yedikçe doyuma ulaşır..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Doğum gününüz münasebeti ile
uğradığım sayfanızda
Bu güzel çalışma ile karşılaştım
Tebrik ediyor ve
Yaşayacaklarınız
Yaşadıklarınızdan
Daha renkli
Daha hareketli
Daha bereketli
Geçmesi temennisi ile
Doğum gününüz kutlar
Yüca Rabbimden
Sağlık,afiyet ve başarı dolu bir ömür
Niyaz ediyorum.
Osman ERDOĞMUŞ
SAKARYA
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta