Yoksun türkülere ah! el sallarken yüreğim
Nefesim nefesine yetmez diye mi yoksun
Hay! Kırıp ta ummana saldığım o nefesler
Soluk verin ne olur,son bir defa haykırıp
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kısa ama manidar güzel dizeler tebrikler üstad
aradabir yok olmak iyi geliyor insana özlemişim şiirlerinizi....
Her biri ayrı bir vecize gibi beyitler, ancak birbirine ulayınca daha derin ve düşünceyi, anlamı biraz daha genişletecek detaylar kazanıyor, okuyucuya geniş ufuklar açıyor.Bize başarılarının devamını dilemek ve tebrik düşüyor.Derin sevgilerle...Enver Özçağlayan
Bir nefes daha...'seni seviyorum' diyebilmek için...
Yüreğinize sağlık ...Kısa ama anlamı güçlü..
Kutluyorum...
* O nefeslerin şahitliği bile bazen yetersiz kalıyor...Onlarda
haykırmaktan yoruldu artık sanıyorum...*
Duygu yüklüydü...Sonsuz kutluyorum...
* 10 Antoloji Yıldızı *
Hay! Kırıp ta ummana saldığım o nefesler
Soluk verin ne olur,son bir defa haykırıp
Yankılandı maziden, dönüp geldi o sesler,
Çarparak parçaladı, dağıttı kalbi kırıp
************************************************
Küçük bir katkımız oluversin dedim..
Saygyla selamlar..
Bedri Tahir Adaklı
Yoksun türkülere ah! el sallarken yüreğim
Nefesim nefesine yetmez diye mi yoksun
Hay! Kırıp ta ummana saldığım o nefesler
Soluk verin ne olur,son bir defa haykırıp
az öz
kutlarım
saygılar...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta