Üzen ayrılık mıdır,
sesin son nefesi mi yoksa?
ayrılık günü gelip çattığında
“unutma “ der son nefes
ayrılığın kapı aralığında
“ölüm son nefesin kendisi”
nedir üzen bizi
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Her hasretin bir vuslatı vardır elbet ama ölüm gidipte asla dönmemektir canının yarısını toprağa koymak gibi ..kutluyorum efendim saygılarımla.
AYRILIĞIN KAPI ARALIĞI...KAPANIŞ...
ÖLÜM AYRILIĞIN TA KENDİSİ..ÖLÜMLE YAŞANAN AYRILIK ÇARESİZ YANMAK..BELKİ YAŞAYAN BİLİR...
AMA ÖLÜM HEPİMİZE GELCEĞİ İÇİN KISA AMA ZOR BİR AYRILIK...
ÖLÜME ÇOK UZAKMIYIZ...BİLEMEYİZ..
BU AYRILIK BENİ ÜZER...HEMDE ÇOK...
DÜŞÜNCELERİM BÖYLE BU ŞİİR ÜZERİNE...
SEVGİYLE SELAMLAR...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta