Bu aralar çok düşünür oldum sessizce sakince
Çok sessiz kalınca insan içine kapanır derler.
Bir türlü kabuğumu kırıp çıkamadım,
Nedendir? Bilmem belkide mutluluk bana yakışmıyordur?
Bir parça elbise gibi çıkarıp atılan bir şey ise mutluluk,
Aslında hiç ayrılmak istemez bedenim.
Yada bir yudum su ise mutluluk,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Serbesttede bir harikasınız üstat.Yazan kaleminiz var olsun.Saygılarla.
şiir anlatımı satır geçişleri
sözler birbirine çok uyumlu
yaşantında ve şiir hayatında
başarılar dilerim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta