Neden
Güzlerin gölgesinde
Kalıyor yaşam
Neden
Kendi güneşimizi saklıyoruz
Bulutların arkasına
Güneşe en çok gereksinim duyarken
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hep bir şeylerin gölgesinde yaşadık neden
Biz neden biz olamadık, yüreğine selam hocam..
eğer ki o neden bulunsaydı,sen bu satırlara kaç kelime düşürebilirdin ki ve bu şiir ortaya çıkmazdı üstat, bu yaradanın şairlere verdıği hikmettir...
Neden bu aymazlık
Neden bu boşvermişlik
Neden bu sevene ihanet
Neden bunca zulüüm.
Sahi neden???
Nedense nedenler görmezden gelinir oysa nedenlerle niçinlerle doğrulara ulaşılır.......yüreğinize sağlık efendim.......
Neden
Gecenin soğuğunu yanına almış
Rüzgarların önünde
Kağıtlar gibi savruluruz
Neden
Yaz güneşinde
En çok biz kavruluruz
Kutlarım Muhabbetle
Sabr -ı Eyyüp Gerek
Ol hasretin pençesinde elif elif, çırpınıp dursa da yürek,
Aşk-ı Hakk için hakça sevenlere a oğul! Sabr-ı Eyyüp gerek.
Bilal Özcan
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta