Ne almam gerekeni aldım
Ne karşıya dur diyebildim
Hep verdim hiç almadan
Nedenini bile sorgulamadan
Bende olan tükenince
Sadece vermeyi kesince
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




BİLMEK, ÖĞRENEBİLMEK KALIYOR ZATEN KAR DİYE AVUÇLARIMIZDA... Şiirsel serzenişiniz güzeldi. Kutlarım.
Ne almam gerekeni aldım
Ne karşıya dur diyebildim
Hep verdim hiç almadan
Nedenini bile sorgulamadan
Bende olan tükenince
Sadece vermeyi kesince
Yalnız kaldım sessizce
Nedeni bile sorulmadan
Yaş kemale erince
Şöyle geriye dönünce
Enine boyuna düşününce
Nedeni ben bütün soruların
evet iç ve içtenlikle kaleme alınmış hal-i dünya bu ya
yüreğin dert görmesin
saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta