Neden saklıyız kabımıza, neden?
Neden görmüyoruz kendimizi, neden?
Uğraşımız nedir? kimin içindir,
Uğraştığımız nedir..............
Neden kendimizi bilmeyiz, neden?
Neden güller arasında gül olmayız, neden?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




merhaba benim değerli günül eri dostum. Sen içindeki güzelliği, bal kabından bal damlar sırrına içindeki bütün güzellikleri nazım diliyle ifade etmeye çalışıyorsun. Ne güzel bu yolda uğraş vermek, bu yolda kalem kullanmak. Şiirlerin çok güzel nazım olarak bu yolda sarfedeceğin her gayret boşa gitmeyecektir. İçeriksel gönlünde yatan o sevgiyi, o muhabbeti bir volkan misali etrafında kül değil sevgi yaymaya çalışmaktasın.
her şey güzel fakat Neden Şiirinin 3 mısrasındaki Ey Resullullah cümlesindeki Ey kelimesi Hitab için kullanıldığından dolayı sanki olmasa daha iyi olur diye düşünmekteyim.
Kalemine Kuvvet.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta