neden hayat en güzel yerinde kayıp gidiyor avuçlarımızdan?
neden küflenmiş ıstırapları katık edinmişiz yaz akşamlrında biteviye?
neden sen uzaklarda kalmak niyetindesin her daim?
ve ben neden en olmadık yanlarına böyle kavi vurgunum balgözlüm?
esra aksu
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Dağ tepesinde bir çam olamnazsan
Vadide bir çalı ol.
Fakat orda en güçlü çalı sen olmalısın.
Çalı olamazsan bir ot parçası ol bir yola neşe ver.
Bir ot parçası olmazsan bir saz ol
Fakat gölün içindeki en canlı saz sen olmalısın
Hepimiz kaptan olamayız.
Dünyada hepimiz için bir şey var
Yapacagınız iş size en yakın olan iştir kazanmak veya kaybetmek ölçü ile değildir.
Sen her neysen onun en iyisi olmalsın.
En iyi olma yolundaki gayretlerini takip ediyor başarılarının devamını diliyorum...Tbrkler dost!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta