neden hayat en güzel yerinde kayıp gidiyor avuçlarımızdan?
neden küflenmiş ıstırapları katık edinmişiz yaz akşamlrında biteviye?
neden sen uzaklarda kalmak niyetindesin her daim?
ve ben neden en olmadık yanlarına böyle kavi vurgunum balgözlüm?
esra aksu
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Dağ tepesinde bir çam olamnazsan
Vadide bir çalı ol.
Fakat orda en güçlü çalı sen olmalısın.
Çalı olamazsan bir ot parçası ol bir yola neşe ver.
Bir ot parçası olmazsan bir saz ol
Fakat gölün içindeki en canlı saz sen olmalısın
Hepimiz kaptan olamayız.
Dünyada hepimiz için bir şey var
Yapacagınız iş size en yakın olan iştir kazanmak veya kaybetmek ölçü ile değildir.
Sen her neysen onun en iyisi olmalsın.
En iyi olma yolundaki gayretlerini takip ediyor başarılarının devamını diliyorum...Tbrkler dost!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta