Nedamet dolu kalbim, pişmanlık pompalıyor.
Yaşatıyor bir yandan, bir yandan sızlatıyor.
Gökyüzünü yutasım geliyor, göğüsüm daralıyor.
Boğazımda bir terzi, habire düğümlüyor.
Geçmiyor ki boğazdan, yutkun yutkun yetmiyor.
Ölümlerden bir ölüm. Ölümü yaşatıyor.
Tutmuş paçalarımı geçmiş, beni yere çakıyor.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"EY GÜNAH İŞLEMEKTE HADDİ AŞAN KULLARIM! ZİNHAR, ALLAH'IN RAHMETİNDEN ÜMİT KESMEYİNİZ! ŞÜPHESİZ ALLAH, BÜTÜN GÜNAHLARI AFFEDER. ÇÜNKÜ O, ÇOK BAĞIŞLAYAN VE ÇOK MERHAMET EDENDİR." - Ez- Zümer suresi 39/53-
"ZARARIN NERESİNDEN DÖNERSEN, YİNE KARDIR." -Ata sözü-
Hayırlı sınavlar Mehmet bey kardeşim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta