Mene bedbin olma deyen qardaşım,
Çaresiz derdim var,nece gülüm men?
Bilirem cavanam,çox azdır yaşım,
Üreyim qan ağlar,nece gülüm men?
Felek qandal vurmuş menim qoluma,
Engeller yağdırır menim yoluma.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Ağdami,yolunu azma'deyirler,
'Yene yalan dolan yazma'deyirler.
'Yazıb keyfimizi pozma'deyirler,
Üreyim qan ağlar,nece gülüm men?
Dileğim, Karabağın ve kan ağlayan yüreğinizin huzura kavuşması. Hüzünlü ve hoştu. Tebrikler.
Qelbimde Qarabağ hesreti varken,
Vetende bir qerib kimi yaşarken.
'Türkem'deye bilmek türklere arken,
Üreyim qan ağlar,nece gülüm men?
SEVGİLİ KARDEŞİM KARABAĞ HASRETLİ ŞİİRİNİ AYNI HASRETLE OKUDUM. GÜZEL OLMUŞ. İNŞ. BİR GÜN GÜLERSİN. KUTLUYORUM-SAYGILARIMLA
Turan diyarına bir selam da benden. Azericenin hoş tınılarıyla bezenen bu şiir için de tebrikler... - UĞUR BENEK
Ağlayan yüreğin gülmesi dileğiyle,turan illerine selam olsun.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta