Bir Ayrılık Rüzgarıydı Esen
Yanık Kokularıyla Kesmişti Nefesleri
Tutulmuştu Sıtmalarına Derin Hasretin de
Yavaş yavaş Kenara çekildiler Kelimeler
Asi oldular Sır tutmuyor Duygular
Telve Tutmuş Mahremiyet Dağınıklığın da
Dudak payına sığmazken acılarım
İçimde ki hüzün bataklığında
Yavaş yavaş tortulanırken
Çılgınca çamura bulanıyordum
Korkak gözlerimin çıtı çıkmıyordu
Gebe bulut gibiydi
Şu
An
Ne mi yapıyorum
Kendi başınalığımla
Başetmeye
Çalışıyorum
Bugün biraz
Kendimden kaçayım dedim
Arkama takılan takılana
Sana dair herşey
Ne kadar kalabalığım kendimle
Ve
Ben
Hayatta bir tek
Kendime yenildim
Kumara gerek yok
Kaybetmek için
Ben
Yokluğunda
Kendimi
Hep kaybediyorum
Hayat
Hayatımdan öylece, fütursuzca geçip gidiyorsun
Yahu bu ne arsızlık,bu ne utanmazlık
Girdin tüm hayallerime,düşlerime destursuzca
Nereye böyle selamsız, sabahsız
Bu ne cüret,bu ne cesaret
Sevme / Beni / Git / Kırlangıç / İklimlere / Kırağı / Yağmasın / Yüreğine
Ben de / Mevsim / Zemheri




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!