biz yansak da doğarız yeniden...
ölürken tohum bırakır varlıklar...
bırak be güzelim,
yanıyoruz işte!
bir çalı da sen koy...
şenlensin karanlıklar! ...
bizleri yakanlar,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




biz yansak da doğarız yeniden...
ölürken tohum bırakır varlıklar...
bırak be güzelim,
yanıyoruz işte!
bir çalı da sen koy...
şenlensin karanlıklar! ...
bizleri yakanlar,
sizlere baki mi bu dünya? ..
yaktığınız ateş kadar aydınlanacak
bu kahrolası şafaklar! ! ! !
--------
yakanlar değil yakılanlardı bugüne kadar ölümsüzleşenler
kısa fakat derindi
çok anlamlı sorgulayan bir yürekten akan sayfanıza ellerinize sağlık kaleminiz hiç kırılmazsın dileğim tam puan bile az
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta