Oysa var oluş ya da hayat, geçmişi ile sonsuz olan ilişkin iliğin içinde geçmişin ansal aktif ve pasif tezahürleri, şimdi ile vardır. Şimdiki durum geçmişin milyonlrca yıl iinde adım adım yavaş tavaş briken kendi somutu içinde bir ilişkinliktir.
İşte bu somut ilişkinliği içindeki kulağı kopararak ya da ilişknliğine bağıntılı kılarak şu hayattır şu hayat değildir diye ilişkinliği ile veya ilişkinsizlii ile ortaya koyabiliriz. Ölümü, hayatı, doğumu ve kelıtsal ve evrimsel transferini bağsan süreklilikle görmemiz gerekir.
Eğer hayatın da süreklilik ve çeşitlilik içnde kesin olmayan gelip geçici durumlarla ancak belirdiğini kavrayamazsak hayatı hiçbir zaman görüp anlayamayız. Böylece metafizik kaygılar içinde debelenir dururuz.
Şenlik dağıldı bir acı yel kaldı bahçede yalnız
O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız
Gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız
Yalnız kederli yalnızlığımızda sıralı sırasız
O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız
Devamını Oku
O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız
Gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız
Yalnız kederli yalnızlığımızda sıralı sırasız
O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız
Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta