Hani gün doğmazdı aşkım olmadan
Sen bensiz en fazla üç gün yaşardın
Ağlamak bir yana gözün dolmadan
Sen bensiz gülmeyi nasıl başardın
Mutluluk bilmezdin aşka ıraktın
Sonunda hüsranı bana bıraktın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gecikmeli de olsa çok teşekkürler sevgili Apel, gurur duydum, mutlu oldum. sevgiler selamlar.
Çook çok güzel bir şiir. Her şairim diyen yazamaz böyle güzel, akılda kalıcı, müstesna şiiri. Gönülden tebrik ediyorum. Şiir başlığı da vurucuydu.
Gecikmeli de olsa çok teşekkürler sevgili Apel, gurur duydum, mutlu oldum. sevgiler selamlar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta