Vuruldun o gülüşünden
Masum bakışlım kıydılar sana.
Narindin gülün goncasından
Narin'im oy kıydılar sana!
Dayanmıyor ciğerim acına.
Katlanmıyor yüreğim ahına.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tv' lerden izlerken dokunmayın çocuğun cenazesine diyesim geldi. İnsanlık o kadar yozlaşmış, kokuşmuş ve ahlaksızlaşmış ki...
Duyarlılığınızdan dolayı kutlarım.
"Narin..."
Dilimiz demiyor
Dönmüyor artık...
"Açık yara" o şimdi,
Zor kapanacak!
Hele de "adalet" yerini bulmazsa...
Duyarlı tavrınızı tebrik ederim Hamiye Hanım.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta