Namaz, kulun Mirac'ı,
Takar insana tacı,
Kılmamak ne kadar acı,
Lâyık olana ne mutlu.
Her vaktinde açılır kapı,
Girer diye, bekler Melekler,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Derya*Deniz*
İstanbul
Bayan, 41
20.04.2007 21:33
Evet Halis bey,dediğiniz gibi;
Onsuz olmaz insanın,
Hiç ama, hiç değeri
Hattâ diğer yaptığı hayır ,hasenatın da pek bir değeri yoktur,eğer namaz yoksa...Hayatın olmazsa olmazlarının ilkidir.Rabbim lâyıkıyla kılanlardan eylesin.
Mü'min'in mîrâcı hakkında yazdığınız ,bu güzel ve anlamlı şiirinizi kutluyorum,yüreğinize,emeğinize sağlık...Kaleminiz daim olsun.
Not; Eski sayfamdaki yorumdur
Her vaktinde açılır kapı,
Girer diye, bekler Melekler,
Nur dolar,muhteşem yapı,
Lâyık olana ne mutlu.
Günde beş kez, çıkar Mirac'a
Sanki gider beş kez hacca,
Yaşamak; hem de insanca,
Lâyık olana ne mutlu.
TEBRİKLER Namaz, Gerçek bir miraç,Bu borcu eda ederken müminler,şeytanın elinden kurtulup, miraçlarına çıkabilenlerin yüzü suyu hörmetine nimetlerin çeşitliliği ve insanların menfureti vardır,devametmektedir.
Bu insanlardan Allah razı olsun,onlarda Allahtan razı olsun.
Saygı ve selamlarımla
Hamiye Alkış
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta