Dostluk, arkadaşlık kalmadı derken,
Çıkageldin ulu çınar Bursa kentinden,
Sevgiler sundun bir sabah vakti erken,
Geceyle gündüz arası kalmışken ben,
Adı gibi aniden, birdenbire çıktın sen,
Yalnızlığın, yaşanmışlığın koynundayken,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çok güzeldi emeğinize yüreginize saglık
yüreğinize sağlık harika dizeler
BU ŞİİR İÇİN NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR VE GERÇEKTEN YAZACAKLARIM BUNUN YANINDA SÖNÜK KALACAK BENİ GÜZEL ANLATMIŞSIN SAĞOLASIN CNM ARKADAŞIM YÜREĞİNİN OKADAR GÜZELKİ BUNU ANLATMAK ZOR HERŞEY İSTEDİĞİN GİBİ OLUR İNŞALLAH TEŞEKKÜR TEŞEKKÜR TEŞEKKÜR
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta