Gönülde sevdanın,mevsimi geçmiş,
Gülsen de nafile,güller açmıyor.
Bağrına taş basmış,yolunu seçmiş,
Gülsen de nafile,güller açmıyor.
Bir tarafı halen sorsa da seni,
Sevdanın ateşi yaksa da teni,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüzünüzdeki gülücükler hiç eksilmesin .. sayın hocam mükemmel dizeler keyif aldım okurken bir yandan duygusal bir çalışma olmuş.. sevgiliye sitem dizezlerde buluşuyor onun gelmesini istemiyorsunuz ... Gülleriniz hiç solmasın tam puanımla kutlarım yüreğinizi kaleminiz gönlünüz hiç SUSMASIN Sevgilerimle
Çok güzel bir hece şiiriydi İbrahim Bey,
İlgi nasıl bu kadar az olmuş,şaşırdım. Buralarda,çoğu kişi,eş dost şiirlerine rağbet ediyor olmalı.Oysa gözden kaçmayacak kadar güzrldi şiiriniz.
Sizi ve şiirinizi gönülden kutluyorum,
saygılarımla,
Ünal Beşkese
Önemli olan, gönlün seçtiği yolda huzurlu olması...Güzel dizelerinizi kutluyorum...
DEĞERLİ BİR ÇALIŞMA YAPMIŞSINIZ.TEM PUANLA TEBRİKLER İBRAHİM BEY.SELAM VE DUA İLE.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta